torsdag 27 oktober 2011

fan vilken lång eftermiddag/kväll igår. alltså herregud.
åkte iväg till luleå ganska direkt efter jobbet med anna, kvinnan var MANISK efter ett par nya skor. men vi sprang inte bara i skobutiker eftersom jag faktiskt hann hitta ett fint linne, en tisha (mamma, döda mig inte) och en kjol. men annars var det skobutiker, skobutiker, skobutiker och skooooobutiker. jag har insett mer och mer att jag HATAR mina fula jävla valgus-fötter. jag kommer ALDRIG kunna ha ett par fina pumps. aldrig någonsin. det känns förjävligt. jag får leva i gympadojjor och FOTRÄTA skor helt enkelt. förbannade skit.
ja ja ja, kanske gör jag den där fula jävla valgus-idioten en tjänst, vad vet jag. men det är TRÅKIGT med fula, svullna, läbbiga, knubbiga kärringfötter.
ja ja. käkade på max, sen blåste vi hemåt i dimman. så jäkla läskigt att köra /åka bil när det är koooolsvart ute, blött och dimmigt. man ser ingenting. bländar i den blöta asfalten och när det duggar på rutan. superläskigt.
men det gick ju bra. bara köra lite långsamt så blir det fint.

sen hoppade jag in i duschen ganska direkt, diskade undan och så där. vänta, vänta, vänta, vänta...
...sen ... äntligen; "nu är jag hemma!"
så då var det bara att speeda iväg fort som attan, få lite goa pussar! ä n t l i g e n.
som jag väntat, längtat och saknat. sjukt. somnade på två sek i går. vaknade dock mitt i natten av att en unge grinade o skrek "maaaamma, maaaaamma!!" *gråt gråt gråt* "maaaamma!!" *skriiikgråt* kul jul. lyckades dock somna om sen iaf så det var ju lugnt.

var tidigt på jobbet idag också, halv sju! som värsta mönsteranställda ;) hehe. så UNDERBART att få sluta tidigt. eller ptja, en kvart extra som de andra dagarna. men det är lyxigt utan dess like!!

nu sitter jag här, alldeles varm inombords... dock fortfarande en viss saknad såklart. den präglar nästan hela min vardag känns det som. men det är mysigt. supermysigt. underbart och ingenting annat.

aeh, nu ska jag försöka bättra på sminket. somnade med smink i går.... orutinerat som fan. men what to do.

ajöken möken

Inga kommentarer: