onsdag 5 oktober 2011

tuesday, wednesday break my heart

åh fy fan inte är jag helt 100... det känner jag nu när jag sitter upp och är "igång". yrseln kommer så fort jag anstränger mig och svimningskänslorna likaså. locket för öronen är nog på gång känner jag.
men det är bara att kämpa på.

strax blir det iaf lunch med mina tjejer på oregano. riktigt gott! får se hur mycket jag orkar. misstänker att magsäcken har krypmt rätt ordentligt nu när jag varit sjuk. har ätit en ordentlig frukost och sen kanske inte så mycket mer än så. ibland middag. men oftast inte. ätit lite ostbågar istället. hehehe.

ayah, det får man när man är sjuk.

asch, nu ska jag springa på dass.

ajöken möken

by the way

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan, vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör

Inga kommentarer: