onsdag 5 oktober 2011

mmmm-bop

åh herregud vad segt det går idag. helt jäkla sanslöst. känns som att jag är påverkad av några riktigt jäkla starka grejer då min hjärna är som en enda gröt just nu. känns som att jag verkligen måste bege mig hemåt mot soffan inom ett par timmar alltså. helt färdig.
måste vara pigg till imorgon. vill verkligen inte egentligen servera, men det är väl bara bita ihop och göra det. "kör bara" liksom. ja ja ja. handlar om ett par timmar bara. men måste erkänna att det känns trööögt. särskilt nu när jag absolut inte är helt 100.

var iaf kul att träffa anna & sussie en snabbis över lunch. gjorde min dag baskemig.

verkar fan som att alla här på kontoret går på halvfart. nu jäklar måste vi arrangera en after work eller liknande för att få upp motivationen. känns som att den ligger mer eller mindre på noll hos de allra flesta. måste tagga till så vi pallar en höst.
måste börja jävlas med jonas också. det är alldeles för lugnt just nu.
det är mest bara halvtaskiga försök till att jävlas, typ dra ut datamusen o ändra tangenter o sånt där. men inget helhjärtat. måste ändras på.
ska jäkla skrämma skiten ur honom i eftermiddag. så snart han går på dass så ska han få sig en omgång. måste finna små glädjeämnen här känner jag.
tejpa lite o fixa o dona. måste komma på nåt smart.

aeh, tål att funderas på.

behhhh skulle behöva en kram just nu. blä.

ajöken möken

Inga kommentarer: