onsdag 5 oktober 2011

back to business

jahapp. då satt jag här framför datorn igen efter en veckas halvläge. känns väl sådär måste jag erkänna, mest eftersom jag inte är riktigt helt 100 ännu. dom där slemhinneavsvällande tabletterna gör mig helt darrig, speciellt eftersom jag dricker kaffe oxå.
ja ja ja.

var förbi annica o janne igår med anna. alltid lika konstigt att vara där utan att petter är med. men det var trevligt att hänga lite med dom utan att det ska vara under några tråkiga omständigheter. senaste gångerna har ju varit i samband med petters bortgång. så det har antingen varit planering av begravningen, minnesstunden eller själva "grillfesten" när vi firade hans födelsedag och begravde askan. det var förvisso en trevlig tillställning, lättsam. men ändå väldigt jobbigt.
nae, så det var trevlig att träffa dom. få surra lite. dom är så himla lättsamma. härliga människor.

när vi kom tillbaka från bredis så kickade jag ass i biljard. eller inte. mnjä. men det var ändå skoj att göra något annat än bara ligga på soffan ;) även om det också är mys.
sen promenera mot ringis för omgående sängläge.

vaknade av lite goa pussar o kaffe på sängen, helt okej :D
aeh, nu ska jag tagga till här för arbete. behh. känns trögt.

imorgon ska jag agera servitris också. behh. känns nervöst. men ändå trevligt.
förstår inte hur jag ska orka bara efter en arbetsdag. ja ja. bara knapra ipren o hoppas att det går vägen ;)

aeh, nu ska jag sätta igång på riktigt här.

ajöken möken

Inga kommentarer: