onsdag 26 oktober 2011

tjihoo!!

besvikelsen som uppstår när jag inser att min finis inte skulle komma hem igår, utan jag måste vänta till ikväll. bleeev sååå leeesseen. det var det enda som fick mig att överleva gårdagen (ungefär) var att jag tänkte "får ändå träffa x idag, får träffa x idag... får träffa x idag" SÅ FÅR JAG INTE DET.
ja ja, har hört att det är bra att sakna. men jag hatar det. det är det absolut värsta jag vet. men det är ju skönt att det pirrar så där härligt i magen iaf. är väl lätt att fjärilarna försvinner annars kan jag tänka mig... fast, nä. det kommer dom aldrig göra. så galen som jag är i den där grabben! mahh!!

aeh, anna kom förbi igår iaf, så det var skönt att slippa vara själv. vi myste på bara. skrattade som vanligt, spårade. skönt att ha sällskap bara. hatar nog att vara ensam, även om det ibland kan vara skönt såklart så är det oftast bara väldigt långsamt o tråkigt.
att sova själv... pwah, det ska vi inte ens prata om -.-'

nae, var jättetidigt på jobbet idag!! woho. så här är en brud som checkar ut cirka 15:15 (då har jag totalt 30 min flex= skönt att sluta tidigare på fredag :D:D)
tänkte dra en repa på stan efter jobbet. men vi får se, det var jäkligt kallt idag.

ajöken möken

Inga kommentarer: