tisdag 25 oktober 2011

Jag längtar efter:
Att få komma hem, få kramas, få en go puss, åka till Sthlm, se Timbuktu, se Motörhead.

Jag ledsen över:
Att jag ofta känner mig väldigt missförstådd.

Jag äter helst:
Choklad

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
Har nog ingenting som jag ser framemot med skräckblandad förtjusning direkt.

Det finaste jag vet är:
Kärlek, vänskap. Min familj.

Jag läser:
Tidningar, ibland böcker.

Jag är galet stressad över:
Ingenting. Eller jo. Men det skall åtgärdas idag.

Jag lyssnar helst på:
Musik av alla de slag. Eller tystnaden. Jag gillar tystnad många gånger. Kan komma på mig själv med att stå i köket rätt upp och ner och bara stå och pilla med någon obetydlig grej alldeles tyst för mig själv.

Jag drömmer om:

Skaffa familj, hus, stuga... allt det. Saker förändras. Det är ganska kul. Men just nu är det nog ändå en väldigt stor prioritet att bara försöka leva i nuet.

Jag blir nostalgisk av:
Att titta på gamla fotografier. Särskilt hos mamma och pappa från när vi var riktigt små.
Besöka platser jag inte besökt på ett bra dag. Se saker jag inte sett på länge, träffa människor.. väldigt mycket gör mig nostalgisk faktiskt. Utan att jag lever i dåtiden, men jag får en varm känsla inombords.

Inga kommentarer: