tisdag 11 oktober 2011

someone like you

aouhhff vad jag är färdig. nu börjar tröttheten komma ikapp mig.
brottning igårkväll till halv tolv... sen ännu mer damp ... klockan måste ha varit efter ett innan jag somnade. fy fan, inte okej!!
blir en powernap på lunchen har jag bestämt, för att sedan avnjuta en apelsin-lunch. så får det bli.
åt ju middag på fagge igår och då är det dåligt med matback. fast ska inte gnälla över det, jag är glad att jag fick middag. sen är bristen på matback ett annat problem som får lösas på annat sätt. t.ex genom att äta en apelsin istället. jättedåligt, jag vet. men så går det när man är lat. sen är apelsin förvånansvärt mättande faktiskt.

annars har jag fan varit jävla effektiv idag. fått iväg en hel drös med beställningar. många surdegar som vi måste leka polis över, men det tillhör vanligheterna just nu. alltid ifrågasätta och neka. inte så jäkla roligt alla gånger, men någon måste ju göra skitgörat.

aeh, nu ska jag fortsätta min effektiva dag här.

ajöken möken

Inga kommentarer: