lördag 1 oktober 2011

soff-fronten intet nytt

aeh, har inte förflyttat mig nämnvärt egentligen. gick ner till korren o handlade lite ostbågar och aftonbladet.
åt tre nävar bågar, sen blev jag nöjd. förväntar mig en natt med halsbränna så blir att ha mina "neutralisera-magsyran-tuggummin" nära till hands... jävla skit. jag som hade sett framemot att pressa så där ohämmat som bara jag kan. damn.

okej. två bra saker:

1. jag mår mycket bättre. locket för öronen är borta och halsmandlarna börjar krympa (kan dock växa till sig under natten, men det går framåt!!!)

2. vi ska till fagge imorgon och äta PAAAAAALT. det ser jag framemot. pirrigt.

var någon som kommenterade att min lever nog mår bra nu. ja jo, må så vara. men då har jag överdoserat ipren istället som säkert motsvarar en utekväll så det var väl pest eller kolera där.
men tack för omtanken. eller nåt. :*)

aeh nu ska jag surfa vidare här och hoppas att läget inte förvärras.

ajöken möken

Inga kommentarer: