söndag 2 oktober 2011

nyhetsmorgon från soffan

ligger på soffan (whoaaa!! breaking news!) och kollar på nyhetsmorgon, som gästas av magnus betnér. fan vad jag älskar den mannen. måste kolla när han besöker luleå i höst. bara boka biljetter.
måste också boka biljetter till timbuktu slog det mig just.

ptja. annars är det väl helt okej här med mig. får inte stå upp längre stunder, då slår det lock för öronen så det är horisontalläge som gäller.

rethostan gör mig galen, men hellre det än att ha lock för öronen. det är verkligen det värsta jag vet. fy fan.

idag spöregnar det... såklart. behh. ja ja . då kan jag ligga på soffan med gott samvete. synd bara att man blir så jäkla seg.

ne, nu ska jag göra lite te och sen ska jag surfa runt här. viloläget fortsätter nog även imorgon. så jag blir ordentligt frisk.

aeh. hoppas allt e bra med er, här e det under omständigheterna bra.

ajöken möken

Inga kommentarer: