lördag 1 oktober 2011

sjukstuga

jag kan säga er en sak; det kommer dröja innan jag lägger mig på soffan när jag tillfrisknat. jag är så spyless på den här vyn alltså. har legat så sen i onsdags. från sängen till soffan. in i köket. på toa. soffan. ligga där timmar i sträck. toa. soffan. köket. toan. soffan. soffan. soffan. soffan. måste ju säga att jag åtminstone har en förbannat skön soffa iaf. även om det som sagt kommer dröja innan jag lägger mig här frivilligt en hel kväll igen.

var på vårdcentralen också idag, snälla anna skjutsade dit mig. guld värt. visade såklart ingenting. så jävla irriterande. kan vara hur sjuk som helst, ligga o grina på natten för jag har ont överallt och sen visar det ingenting. måttligt irriterande!? alltid dom där jävla halsmandlarna också. så jävla kul.
nåja, fick cortison-nässpray och slemhinneavsvällande tabletter iaf. så det ska väl göra susen känns det som. annars är det väl vila och ipren som gäller gissar jag. behh.

hoppas jag mår bättre tills imorgon bara. då blir det palt-middag på fagge. måste vara frisk. måste måste måste. åtminstone piggare.
tryckutjämnade precis så nu är locket för öronen någorlunda borta iaf. skööönt.

nae, nu ska jag se på idol (som jag för övrigt tycker är skittråkigt) och sen ptja.. se film... äta... det vanliga. ni vet var ni hittar mig ikväll. NEIN. inte dansgolvet på lotus. på soffan.

ajöken möken

1 kommentar:

Anonym sa...

Din lever är nog friskare än någonsin just nu!