onsdag 19 oktober 2011

"show me how you do that trick, the one that makes me scream" she said

ÅH så skönt jag har sovit i natt... helt sjukt! kom hem kring 22, hoppade in i duschen, sen tjoff i säng. slog på "Hjälp!" i hopp om att mysa ner oss i sängen o titta tillsammans. men jag däckade på två sekunder ungefär. heelt jäkla färdig.
sov sen som en stock, hade visst snarkat också , haha. men sov ju nästan ingenting natten till igår och i helgen har sömnen blivit lidande också så jag behövde sova! vaknar och hör hur det susar i träden. kändes inte det minsta lilla roligt att gå upp kan jag säga. hade gärna legat kvar hela dagen.

aeh så idag är det då alltså onsdag. halva veckan har snart gått. tänk så underbart! då är det helg snart igen!! woho. på fredag ska jag dock tvätta, fan så kul. hade lovat mig själv att ALDRIG MER boka tvättid på en fredag, men allt sinar så det är bara att ta tag i det. skönt att få undan allt iaf.

nu ska jag försöka sätta igång här. hade inte kommit in särskilt mycket alls i inkorgen, men något brukar det väl finnas att hitta på. annars får jag lösa problemet!

ajöken möken

Inga kommentarer: