onsdag 19 oktober 2011

välkommen in

fy fan vad ineffektiv dag.... har inte gjort många knop idag. vet inte varför det går i vågor? kan det inte vara jämn arbetsbelastning hela tiden? vissa dagar har jag sjukt mycket att göra och andra dagar sitter jag som jag gör nu.
det är nästan så att jag längtar tills arbetsbelastningen ökar inom en snar framtid. det bästa jag vet är att ha sjukt mycket att göra. jag vet att när jag arbetade på lönekontoret så var det alltid hektiskt dagarna innan lönekörningarna och dagarna efter. däremellan var det jämn belastning. men de där ilen var så jäkla roliga. då var det fart och fläkt, mycket att hålla reda på, mycket att göra och många som ringde nonstop. jag hatar att sitta still och bara känna hur ryggen krackelerar vad jag än gör. för det är just vad den gör. våran hälsovägledare och han som har koll på arbetsmiljön inom bodens garnision ska komma och se hur arbetssituationen ser ut. just nu känns det inte som att den är så jäkla bra alltså.... jag har inte ett höj och sänkbart skrivbord vilket gör det hela jävligt obekvämt.... behh!!
ja ja, det blir nog bra.

aeh nu får vi en drös med beställningar från sthlm så nu blir det livat i holken!

ajöken möken

Inga kommentarer: