tisdag 18 oktober 2011

rolig dag ....

ouff vad jag bara vill hem nu. satt just på fikarasten och konstaterade att jag nog aldrig kommer bli en karriärista efterosm jag aldrig orkar jobba längre än mina 8 tim/dag om jag absolut inte måste. känns alltid som att jag har bättre saker för mig än att sitta o jobba.
fast är ändå glad att jag har mitt jobb såklart, men jag åker hellre hem just nu och tar tag i kaoset som råder. det är absolut inte stökigt, det plockade jag ju undan igår, men det är SMUTSIGT. dammråttorna dansar omkring och det känns så där.... smutsigt. skräp i hallen o bla bla bla.
avancerar fikadejten som skulle bli av med zara idag till en middagsdejt imorgon. kändes som att det passade bättre så.
då har jag tid på mig att städa och kanske även lyckas norpa åt mig en tvättid. jag är i absolut behov av det just nu kan jag säga. fy fan vilka tvättlass.
skönt när det är borta.
tur att det går snabbt att tvätta när man har torkskåp o tumlare och sånt därnt. är bara att lassa in allt på direkten.
vissa saker torkar jag på torkstället jag har uppe i lägenheten (typ handdukar, så dom blir så där härliga frasiga och riviga).

ja ja. då vet ni hur jag resonerar när jag tvättar också.
nu ska jag försöka få tiden att gå. får nog inte lämna kontoret förrän 16 idag. kanske tio i om jag är lite smidig. så går det när man maskar så man är på jobbet kl 0730.
äh imorgon blir det ändrig för ikväll ska jag sova tidigt. dessutom SOVA. inte ligga o snurra o vara irriterad, frustrerad och stressad. så det så.

aeh, nu ska jag norpa några ärenden.

ajöken möken

Inga kommentarer: