lördag 22 oktober 2011

saturday!

fan vilken skön lördag.
vaknar av att anna ringer kring 9, kliver upp och åker till opalen där vi käkar frukost. pratar, garvar och åker sen vidare till storheden där vi går på lakkapää (lagomt rolig tjejbutik, nooot!) och på skokanonen. hittar ett par jättefina pumps, men hatar att min ena fot är typ 37,5 och den andra är 36-37.... behh. ja ja. hade ändå inga pengar så det spelar väl ingen roll.

kom hem för ett tag sen... så har plockat in balkonmöblerna (kändes som att det var dags med tanke på första snön som föll idag) och diskat undan. ätit resterna av pizzan från igår har jag hunnit med också.
nu tänkte jag plantera mig på soffan med en filt, godis och någon film eller nåt bra skräpprogram på tv. mysa på helt enkelt. blir faktiskt en lugn kväll. inge party. vill bara ligga på soffan. känner ju mig lite dum-i-huvet-låg just nu. nåt annat avancerat orkar jag inte med.

ajöken möken

Inga kommentarer: