fredag 21 oktober 2011

love minus zero

haft finbesök av lillebror dadde. vi har käkat godis tills vi nästan spytt och sen när det hade lagt sig så knallade vi över till take off och köpte varsin pizza. tryckte tills magen höll på att sprängas. men det är väl muskos-släktet i ett nötskal. det konstaterade vi ganska snabbt. vi är väldigt svart/vita i vårt tänk gällande, hmm... ja, det allra mesta faktiskt. antingen svälter vi oss själva (ungefär) eller så trycker vi in hela mumsmums i käften, trycker en påse ostbågar, svullar pizza, godis, MAT, bullar, kakor.. allt man kommer över egentligen. konstaterar "fan vad jag e feeeeet!" .... trycker sen lite till. det är bara så vi fungerar och jag antar att jag får leva med det, haha.
aeh, men det var riktigt mysigt att ha honom här. han har av olika anledningar varit väldigt ledsen senaste veckorna, så jag tror lite svull hos storasyrran gjorde sitt! hehehe.
blev dock inget band of brothers-maraton utan vi körde på bob dylan-dokumentären istället. kändes ganska passande eftersom vi åker ner till stockholm om cirka två veckor och kikar på just bob dylan. måste ladda lite! höhö.

hann faktiskt få undan all tvätt också, fy fan så skönt!! har köpt ett sköljmedel som luktar himmelskt så nu luktar det rent och fräscht i hela lägenheten! me like :D

nu är jag så trött att ögonen trillar ihop vilken sekund som helst (fy fan vilken pensionär jag är...) så jag ska nog baskemig borsta tänderna och sen hoppa i säng.
imorgon väntar frukost på opalen med anna. har inte träffats på typ en vecka och det är skitlänge om man räknar med att vi annars träffas typ varje dag. måste få lite uppdateringar och prata lite skit bara rent allmänt. egentligen är det inte så mycket skit det finns att prata om, men att finna samtalsämnen har aldrig varit ett problem för oss ;)

aeh, sova var det *gäsp*

ajöken möken!

Inga kommentarer: