söndag 23 oktober 2011

mmmmh

skön helg!!! rakt igenom.
igårkväll var det bara filmmys som gällde, äta godisrester från fredagen. mys mys mys. kände absolut inget sug att vara ute på krogen. pratade just om det, "tänk, nu är folk ute på krogen och brottas med fyllon och turkar, här är vi på soffan. fan vad skönt!"
det var verkligen himmelskt.
vaknade kring sju, följde med x, sa hej då och gick hem och sov. tänkte sova till ca 9 så jag kunde se nyhetsmorgon, men icke det. vaknade kvart över elva. haha. fail.

nu ska jag börja klä på mig och sminka mig lite grann för att göra mig klar för en fika på stan med martin! har inte setts på sjukt länge, så ska bli najs att få träffa honom! känns som att vännerna hamnat i kläm.... men det är ju så i början, hoppas ni förlåter mig. haha.

nu är jag iaf gräsänka tills på tisdag. så jävla trist :( men är ju inte så jäkla länge egentligen så det ska nog gå bra.

ne, nu måste jag börja fixa mig!

ajöken möken


Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am home again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am whole again

Inga kommentarer: