fredag 21 oktober 2011

paper planes

alltså den här tröttheten är inte att leka med ska jag säga er.
jag somnade igår eftermiddag en kvart kanske, vaknade av att middagsgästen klev in genom dörren och skrämde slag på mig. käkade, duschade, gick o la oss. klockan var då 21. haha. jag somnade rätt direkt.
kliver upp tio i 7. matematiken är enkel: jag borde inte vara trött. just nu är jag ändå helt okej pigg eftersom det är fredag, bara tanken på att jag kommer vara ledig i två dagar gör mig lyrisk!
men imorse hade jag lätt kunnat sova flera timmar till. det är det här jäkla mörkret. måste börja äta dom där chingchong-grejen. ni vet den där flytande historian som skall göra en piggare? typ som blutsaft, fast smakar så mycket vidrigare. sen har jag ju mina pms-piller också som jag kan trycka i mig. bara i förebyggande syfte liksom.
alternativet är väl om jag köper blutsaft eller rosenrot. för dom funkar också.
jag behöver hur som helst något extremt nu, för jag orkar inte gå och lägga mig kl 21 och ändå vara trött.
sen om det bara var tröttheten som var problemet, jag är ju låg också. igår var jag jättelåg och lite halvdeppig. när jag var med x liksom!!? hur kan jag vara låg då?! när jag är med den jag tycker om allra mest? alltså detta= inte okej.
aeh, bara trycka lite kosttillskott och äta för själen just nu. skitsamma om jag blir fet. fick ju höra det i veckan. "linnea, är det dåligt med träning nu? tycker du har gått upp i vikt." vad är det för jävla sak att säga!?! jag är ändå ganska obrydd av mig, men den tog faktiskt. känner ju själv att jag gått upp lite grann kanske, men vafan. vill inte höra det från folk.
det är ju som det där med att säga att folk ser trötta ut. vem ger dom rätten att göra det? det är väl inte så snällt? säg nåt snällt istället!

aeh, nu ska jag signa ut innan jag blir sur.

ajöken möken

Inga kommentarer: