torsdag 20 oktober 2011

home at last!

äntligen sitter jag hemma i mitt kök! fan så skönt. fast dagen susade bara iväg. riktigt skönt när det går undan, man blir så less när det är lugnt.
var förbi en sväng på h&m och fyndade en kavaj och en skjorta. har förälskat mig i skjortor. köpte en som jag använt ett par gånger och det är ju helt underbart. man behöver inte fundera så mycket eftersom det fungerar både till jeans, kjol, kostymbyxor o ja... kanske inte mjukisar. men nästan allt annat. tidlöst och bekvämt. fick den i princip på köpet också med tanke på att kavajen låg på 50% så där gjorde jag ett kap! najs!! annars brukar jag alltid tajma in och köpa något till ordinarie pris och sen ett par dagar senare ligger det på rea... dock upptäckte ajg att jag fått en 20%-på-allt-rabatt på just h&m i brevlådan men det får väl vara så då. ska säkert in på h&m nån fler gång ;) heh.

just nu samlar jag kraft och väntar på min middagsdejt. kan ju alltid diska undan lite så det inte ser så förjävligt ut.

jepp det blir bra så.

ajöken möken

Inga kommentarer: