fredag 21 oktober 2011

calleth you, cometh i

räknar ner minuterna tills dess att jag får ta lunch och därmed har avverkat halva dagen. så fantastiskt skönt med helg.
egentligen har veckan gått så sjukt, sanslöst snabbt... som alla andra veckor, men det är ju alltid skönt med helg. oavsett vad.
ser verkligen framemot en helt nykter helg. efter förra helgen så känner jag bara "NÄ!" och det är väldigt skönt att känna så.
blir en absolut 110% lugn helg. ikväll blir det band of brothers-maraton med brorsan med tillhörande pizza såklart, imorgon ska jag försöka hinna med en dejt med elin sen blir det lördagsmys.
en lugn och skön helg. ska ta långfrulle på lördag o söndag. som jag längtat. sitta länge, äta i lugn och ro, utan hets. titta på nyhetsmorgon och bara må gott. åh. vardagslyx!

aeh, nu ska jag hämta vatten, lämna kaffekoppar o posta brev. låter som att jag är en assistent, men det är jag inte. önskar dock att jag hade en som gjorde sånt åt mig...

ajöken möken

Inga kommentarer: