måndag 3 oktober 2011

käraste nån

jaa, hujedamig. piggnade till lite grann igår. locket för öronen var kvar, likaså rethostan. men allmäntillståndet var betydligt bättre.

cyklade till fagge och käkade palt, så GUDOMLIGT gott. glass och kaffe till efterrätt. myys. längesen jag var där o käkade middag. rätt längesen jag träffade dom överhuvudtaget. har mest varit tjaffs över telefon med morsan på senaste så var skönt att umgås utan tjaffs.

sen cyklade vi hemåt och såg lite jägarna. myste på. åkte fin-audi till kallax t&r o sen var det hopp i säng. vaknade kring 6-tiden och hostade som ett jävla psykfall. klev upp o åt lite polly, drack kaffe o myste på. cyklade hem och nu sitter jag här o snorar o hostar.
tur att anna kommer med lite kukkelimukkmedicin sen. orkar inte med denna rethosta. den gör mig vansinnig!!

annars är lite piggare. men stannar hemma idag och säkert imorgon också. för att friskna till ordentligt. fy fan vad less jag är på soffläge. var skönt att komma ut lite igår iaf.

ne, nu ska jag snyta mig och sen invänta efter tio på tv4, blondinbella ska vara med :D min idol, ni vet ;) hehehe.

ajöken möken

Inga kommentarer: