torsdag 6 oktober 2011

morgonpasset

åh jag älskar morgonpasset, bästa timmarna. dom är så jäkla spårade. älskar hanna hellqvist. burdus värmlänning som tar mycket plats. hon var med i pluras kök för nåt tag sen och jag minns att jag tyckte hon var en sån där sprudlande, härlig tjej som man gärna vill ha en liten del av. jag hade gärna haft lite av henne spralliga, sociala, glada, kvittriga person. nog för att jag kan vara ganska kvittrig, sprallig och galen också. men så där riktigt tjattrig. en pladdermajja. det är nog inte jag. ibland kanske. men inte alltid. hur som helst är hon en riktigt härlig tjej som bara kör på!

annars då? jodå. det går väl bra. eller ptja. det går framåt. jobbar på. eller jobbar o jobbar. försöker. hittar inte riktigt inspirationen.
funderar om jag inte kan rensa mailen eller nåt sånt. sortera lite papper och sånt därnt.
finns inte så vanvettigt mycket i listan som jag kan ta tag i.

gahh är så vanvettigt trött. somnade alldeles för sent i natt och vaknade sen kring halv 7. segväckt tjej. det är jag det.
sen lite cocillana på det... fy fan. segare än segast. höll på att somna på toa och sen på fikarasten, haha. men morfin är fan starka grejer. sen mina andra mediciner... usch låter som att jag är nåt psykfall som måste medicineras för att hållas under kontroll. jag är ett psykfall, men inte fasen behöver jag nån medicin för det! (eller??) det är faktiskt för mitt jävla virus jag äter medicin. bara för att klargöra saker och ting. så ingen tror att jag är kokko på riktigt. hehehe.

aeh men vafan vad jag pladdrar.

nu ska jag ta tag i listan. ramlade in lite grejer att göra nu.

ajöken möken

Inga kommentarer: