torsdag 6 oktober 2011

someone like you

ja fy fan åt helvete så har nästan den här dagen gått. så himmelskt.
har varit så jävla trött på förmiddagen att det är fan helt stört. har suttit och sovit... sittande. varit irriterad på mina kollegor, varit arg på mig själv för jag är irriterad på dom när det helt klart är mig själv det är fel på. en underbar dag helt enkelt.
bestämde mig för att sova i 45 min istället för att gå hem på lunchen. bra beslut. känns lite bättre nu, även om jag fortfarande är sjukt trött. den här jävla cucillanan tar död på mig känns det som. sen fick jag ju inte så mycket sömn i övrigt i natt heller så det gör väl sitt också kanske. eller ja, klart det påverkar.

mnja vill bara att klockan ska bli ca 15 nu nån gång. då kommer anna o plockar upp mig, så åker vi till heden för middag och surr. men SEN blir det en tidig kväll. baskemig.

jag är sjukt låg just nu. jag borde inte vara det. men jag känner mig nästintill deprimerad. är nog lite halvdeppig.
måste göra nåt åt saken. så fort jag är frisk ska jag börja springa igen, simma, promenera. man blir ju helt knäpp i skallen när jag inte får röra på mig.

aeh. nu ska jag skala min apelsin (dagens lunch) och dricka upp mitt kaffe.

ajöken möken

Inga kommentarer: