måndag 24 oktober 2011

måndag

jehapp så var det måndag igen. vaknade strax innan 6 och var pigg. anna ringde prick kl 6 (enligt order från mig igår.. haha) och klev upp nästan direkt. snoozade en stund.
var här på jobbet kring halv 7!! woho! :D
tänkte jobba ihop lite flex till på fredag, så jag kan sluta lite tidigare. få lite längre helg. vore helt underbart!

nae, nu är det bara måndag. måndag måndag måndag!!
har sovit som en prinsessa i natt. gick o la mig kring 22, strax efter. somnade ganska direkt efter att ha bläddrat lite i cosmopolitan. sov sov sov sov och drömde drömde drömde.
vad jag minns så var det ganska gemytliga drömmar, men det kan ju ha varit egentligen vad som helst. hehe.

i eftermiddag blir det middag med lina, patric och patrik. trevligt!! längesen jag träffade dom alla samtidigt. patric har jag ju träffat när det har varit fest och lina träffade jag för inte så längesen. däremot var det ett tag sen jag träffade patrik och definitivt ett bra tag sen jag träffade alla samtidigt. så det ska bli skoj!

nae, nu ska jag försöka komma igång så sakteliga här. få en övergripande koll om vad som behöver göras idag.

ajöken möken

Inga kommentarer: