onsdag 5 oktober 2011

mighty mighty tired

åh herregud, denna trötthet.
höll på att somna på soffan. så ringer anna "jag ska på stan! ska du med?" givetvis kan jag inte tacka nej, så jag hakar på. vi strosar omkring, åker förbi kioskpiraten o jag hämtar ut mitt paket med massa härliga, snygga, sköna kläder i. hem, duschar, fixar och donar. slänger mig på soffan så hör anna av sig igen "RAAASTLÖÖÖÖS!" så hon kikar förbi. surrar, skrattar, spårar. som vanligt. rastlösa igen. bestämmer oss för en våldgästning av karin o göran i deras nyinköpta lägga. surrar, skrattar o spårar även där. sen hem. nu sitter jag här. heeelt färdig.
ska äta lite jellybeans sen blir det nog sängläge. sliten tjej.
måste bara bädda rent i sängen... inte så fräscht att sova i sönderhostade och söndersnorade ("med mera") sängkläder... dock desto skönare sen såklart! :))

nu ska jag ta lite kukkelimukkmedicin (hostan börjar komma tillbaka..) och sen bädda rent.
invänta ett stycke snygging!

ajöken möken

Inga kommentarer: