måndag 24 oktober 2011

älskar att jag var på jobbet så pass tidigt idag! då kan jag gå redan 15:15 och har då arbetat ihop 15 min flex ;) tänk då att jag arbetar 15 min längre imorgon och på onsdag, torsdag också. då har jag en timmas flex bara så där hips vips! så kan jag sluta supertidigt på fredag :D woho. fan vilken lyx!!

just nu sitter jag bara och längtar. längtar tills imorgon.
det här med att "ha egentid" eller att "få bre ut mig hur mycket jag vill i sängen" är fan inte min grej. tänk hur saker och ting förändras. för tre-fyra månader sen hade jag fått panik av tanken att ha det som jag har nu och nu har jag panik över att ha som jag hade för tre-fyra månader sen. det är märkligt. eller hur? hade inte bytt bort det jag har just nu för allt i världen. jag är världens lyckligaste tjej och blir bara mer och mer lycklig, glad och tacksam för varje dag som går. det jag känner blir starkare och starkare.
härlig känsla. det var ett tag sen.

nu är det strax fika!

ajöken möken

Inga kommentarer: