onsdag 12 oktober 2011

manananaaa bapapaaaa papapapaaa manananaa

BEHH snart dags för lunch. räknar ner minuterna.
sjukt ändå hur fort dagen har gått. men så är de tju när man har mycket att göra.
måste ringa lite samtal i eftermiddag och så där så då springer säkert eftermiddagen iväg också. det blir ju skitbra! för sen är det heeeemfärd. då måste jag packa. vad fan ska jag ha med mig?
måste ju räkna med fest två dagar iaf så då är det två partyoutfitar, skor, smycken o bla bla bla. iofs hade jag ju kunnat köpa ngt där nere... men det är ju inga garantier att jag hittar något fint att ha på mig (har hänt att jag åkt hem tomhänt från sthlm mer än en gång) så då måste jag ju hur som helst ha med mig nåt hemifrån och har jag med mig nåt hemifrån så känns det ju onödigt att köpa nytt. förstår ni mina konstanta dilemman? i-landsproblem deluxe, men som jag konstaterat tidigare så är i-landsproblem de enda problemen jag känner till. thou shall not judge.
ba ba ba, det blir nog bra. sen måste jag komma ihåg alla satans krämer, shampoon smink o allt annat helvete. jobbigt att se ut som fan, man måste ha med så mycket för att undvika att se ut som just det.
sen kan jag ju alltid fundera vad jag ska ha för kläder med mig, alltså ytterkläder. ska jag ha skinnjackan? höstjackan? baseballjackan? vad funkar? halsduk, vantar? mössa?

aeh, fy fan. ni hör ju. jag har det jag gör i eftermiddag.

aeh nu tar jag lunch!

ajöken möken

Inga kommentarer: