söndag 30 oktober 2011

the long road

åhh tjissesssssssess vilken rolig helg! jag trodde den skulle vara pissbajsskitäckeltråkig eftersom min finis åkte till sthlm i fredags. jag ville bara att det skulle bli måndag så det fick bli tisdag, onsdag och äntligen äntligen torsdag. nu känns det okej.
var på bränna i fredags som bestämt och det var jättetrevligt. inte mycket mer än så, men å andra sidan krävde jag inte så mycket mer av kvällen. kul att träffa gamla kollegor, vänner och vänners vänner. få glada besked om tillökning, få gratta, få krama och bara få vara med dem jag bryr mig om allra allra mest. jag, patric o jens knallade från bränna kring 1-tiden så det var helt klart jättestädat. mådde dock som en räv dagen efter. hade hittat ett jäääävla huvudvärksvin alltså. hade ett spännband runt skallen fram till eftermiddagen igår... inte så särskilt jävla kul. låg på fagge o åt godis. hängde med familjen. så skönt att hänga med dom. vi pratade om allt möjligt, tittade på tv o käkade middag.
sen cyklade jag hemåt o gjorde mig i ordning för kvällen. åh fy fan vad roligt det var!! jätterolig förfest, spårat som fan. som vanligt... sen ut på krogen, dansa lös. träffa massa roliga människor, vänner, gamla ragg (AWKWARD) och dansa tills fötterna blödde. blev dock inte så särskilt sent igår heller. var väl hemma kring halv två skulle jag tro. fick prata lite med min finis. saknadsaknadsaknadsaknad var det enda jag kände när jag slängde mig o skulle sova. slocknade dock ganska direkt och drömde såklart om goa pussar, kramar o fina ögon. besvikelsen när jag sen vaknade o var själv... BEHH.
ja ja ja.
nae, men det var sjukt roligt igår. synd bara att man tröttnar så in i helvete fort på lotus. det är ju bara samma samma samma samma...

idag åker jag till luleå med anna o karin, ev. skulle malin följa med också. så det blir en skojj-dag. inte det minsta bakis, lyckades hitta ett bra vin igår!!

eh, nu ska jag sminka mig lite tror jag. bara lite. juste, kanske ska köpa foundation idag. fick en tester från lancôme... som var jääkligt bra... kan bli dyrt detta.

jaja.

ajöken möken

Inga kommentarer: