fredag 28 oktober 2011

fan vilken jävla dag.
fast egentligen hade jag en bra dag, bara det att det var massa annat sen som tjorvade till det. mens-humöret när det är som bäst. förbannad, sen grinade jag, sen glad igen, sen lite ledsen och sen somnade jag.
det här kan ha varit den sämsta veckan på riktigt länge.
visserligen började den ganska bra, sen tisdagen.... TVÄRSTOPP. sen kom onsdagen, helt okej... fick träffa min sötnos... gårdagen helt okej ändå på jobbet, men efter promenaden med dadde i "forna jugoslavien" (hänvisar till tidigare inlägg) så blev jag less.
till råga på "ALLT HELVETE" så åker min sötnos till sthlm idag. han kommer vara borta hela helgen och hela nästa vecka. alltså tror ni jag är less på att sakna honom? bahh. men som han sa "vi ses ju sen, inte som att jag aldrig kommer hem och sen ska vi ju dessutom ses där nere!" och det är ju logiskt. det är ju precis så det är. MEN att säga så till en menskvinna är som att säga till en preggowoman "du får inga *insert-valfri-craving*" det funkar inte. det slutar med gråt och tandagnisslande, eller hur? just precis.
jag inser ju att det "bara" är en vecka och att vi kommer ses när jag kommer ner nästa vecka, MEN ÄNDÅ.
jag får helt enkelt försöka ha häcken full hela tiden så jag inte tänker så mycket på det faktum att den jag tycker allra mest om är 100 mil ifrån mig.

skönt med fredag iaf! ikväll blir det bränna!! wiwiwiwi.
ska verkligen ha kul i helgen, inte tänka så mycket utan bara köra. ha så där vanvettigt roligt som vi har haft hela sommaren. bara köra liksom.

nu ska jag dricka mitt kaffe, sen kanske försöka göra något vettigt. kanske.

ajöken möken

Inga kommentarer: