måndag 31 oktober 2011

vill du ligga med mig då?

usch dom spelar den där vidriga låten på p3 just nu... med den lilla apan. "om sanningen ska fram (vill du ligga med mig då?)" sen är ju den här versen bara helt jävla störd:
"Om jag alltid håller med dig,
fast jag tycker du har fel.
Om jag låtsas att jag bryr mig,
när du köper nya skor.
Om jag skrattar på rätt ställe,
fast du inte är så kul."
VEM FAN vill ha någon som ALLTID håller med en??! (när den ryggradslöse dessutom tycker att man har fel...) låtsas bry sig?? nae han verkar vara en liten mes den där amarillo.
han spelar ju på farmen nästa helg. too bad att jag missar det. eller?? bob dylan eller eric amarillo...? desicions, desicions.....

aeh idag är det måndag. var här halv 7 så jag checkar ut kl 15:15. sen ska jag hålla mig sysselsatt. bara för att veckan ska gå. kommer gå o lägga mig sjukt tidigt hela veckan. bara för att det ska bli torsdag snart, så jag får träffa min fina fina fina finis!! gahh :D

nu blir det jobb!

ajöken möken

Inga kommentarer: