måndag 10 oktober 2011

jellybeans

sitter o äter jellybeans och försöker hitta motivationen.
dock gör det ingenting att motivationen tryter då jag känner reda nu att denna veckan kommer bli SÅ mycket bättre än förra.
trots att det är måndag så känner jag mig glad och vid gott mod.
antagligen har det med förkylningen att göra (precis som jag misstänkte) att jag blir så jävla låg, sur, irriterad och dum i huvet.
nu är det bättre. rethostan är kvar dock, men annars är det bra. känns skönt att det äntligen börjar ge med sig.
tänkte försöka ta mig iväg och simma i veckan också. eventuellt onsdag. eller ja, det är enda dagen jag hinner. ikväll ska jag till fagge o imorn käka middag med lina, sen åker jag ner till sthlm på torsdag. så det blir onsdag i så fall. beroende på hur det ligger till med hostan då givetvis.
åhh, vill bara komma igång och träna NU. hatar att ligga hemma som ett jävla kolli och hosta lungorna ur mig. orkar fan ingenting och det är ingen skön känsla.
ska cykla till fagge idag iaf, orkar nog inte promenera.

aeh, nu ska jag ringa en leverantör för tusende gången. jävla gorm.

ajöken möken

Inga kommentarer: