måndag 10 oktober 2011

moves like jagger

åh jösses jävlar. houff. man borde vara utvilad efter en helg! inte tröttare än när man gick på ledighet... behh.
var lugnt i fredags, hemmachill med fotboll och varma mackor med anna. tidig sänggång, var tjurig som tusan. helvetesvecka och sen gick planera för helgen i kras. var väldigt besviken, så det bästa för alla parter var om jag gick o la mig kl 2145... haha.
upp med tuppen på lördag för tripp mot ikea!! jag var inte överexcalterad, ikea är fan inte min grej. jag och anna var dock effektiviteten själv och plöjde igenom ikea på en timma. jag hade min shoppinglista som jag slaviskt följde till punkt och pricka, så det gick jättesmidigt. tjoff! så var vi klar. dock var de andra lite segare så jag o anna traskade till max och åt världshistoriens äckligaste frisco-mål. slarvgjord och sönderstekt. BLÄÄÄÄ.
sen knalla över till alko, gå på ittala-outlet (he blev dyyyrt, fyra muggar för 600 spänn...) där träffade jag gamla träslöjds-urban (fagge-kidz, ni kommer ihåg honom, va!) alltid skoj att träffa gamla lärare och de faktiskt känner igen en. frågar hur det är med lillebror, så himla gulliga. ne, det är verkligen superroligt!
ptja, vi dödade mer tid, provade sexiga skor på skopunkten och köpte jellybeans och lakrits på candy world. SEN var det ÄNTLIGEN dags för hemgång. för då, flera timmar senare, var resten av flocken klar på ikea. fattar inte?! hur PALLAR man gå omkring där i FLERA TIMMAR. GAHH.

dusch, fix och party. taggade som fan för dans på krogen men blev så jävla knall (jävla satans shotar!!!) så blev ingenting sånt för min del. men hade jävligt roligt iaf. har världens fetaste blåmärke på låret och ett på knät. ont i pannan där anna skallade mig.... haha.
mindre kul var det igår .... så jääääävla bakis. har aldrig varit så bakis i hela mitt liv. helt vidrigt. genomvidrigt. gav dock med sig lite till eftermiddagen så det var väl skönt, men fy fan för att vara så bakis. behh!!
sa "ska aaaaldrig mer dricka!!" sen slog det mig att jag o anna ska till sthlm i helgen o festa... hahaha. fail där då. aeh, men blir garanterat städat. det var för att anna inte var med mig hela tiden som det spårade i helgen... blä!!

ska bli skönt att komma iväg från boden ett tag. hur mycket jag än älskar min fina stad så är det alltid skönt med miljöombyte.

aeh, nu ska jag knappra vidare här.

ajöken möken

Inga kommentarer: