måndag 10 oktober 2011

behh

går segt, väldigt segt just nu.
var upp i köket för att hämta vatten, så möter jag wikström som skrattar "du har det du gör i köket, hurru!" (upphandlingsenheten har kökstjänst denna månaden) knallar in i köket och ser FETASTE diskberget..... suuuuuuck....ståååånk.....stöööön.... var bara att ta tag i svineriet. tömma diskmaskinen, fylla den på nytt och brassa igång den, torka alla ytor o ta hand om matrester i slasken....
fan, vuxna människor borde väl ändå åtminstone kunna skölja av talrikarna innan dom slänger det i diskhon o kanske tömma den på äckliga matrester? men nae. är som en jäkla ungdomsgård. sen KAN man tömma maskinen även om man inte har kökstjänst. men nae, inte här. fy fan vad löjligt. ajja. var bara att ta tag i det. är inte hela världen egentligen, jag varierar gärna mitt arbete med lite kökstjänst, så vill inte vara en gnällhäxa o tjata om det.

aeh, nu ska jag springa på dass o sen fortsätta med detta.
har sjukt ont i ryggen och vill bara hem nu. lillebror ska få trycka lite triggerpunkter sen tror jag. han kommer åt dom där satans nerverna som ligger i kläm. gör så in i helvete ont, men det blir alltid bättre sen.

ajöken möken

Inga kommentarer: