måndag 17 oktober 2011

halva dagen har gått!

åh så fantastiskt skönt.
det gick ju bara finnemang detta!
har jobbat på som fasiken, jäklar vad det ramlar in grejer nu. värre kommer det bli. men det är bara roligt, då går tiden fort! det gillar jag.

vad jag inte gillar är den jäkla värken i nacken... alltså det bara blixtrade till nu efter lunchen och strålar upp i huvudet. en riktig jäkla fiolsträng alltså. knådade lite så gott jag kunde, men det blev ju inte ens halvbra. gjorde bara jäkligt ont!! antar att det är från när jag bar en tung väska omkring på stan i fredags. sen när jag släpade hem allt igår.
ja ja ja, det går väl över. vore skönt ifall någon kunde knåda ut lite fiolsträngar och krossa lite knutar, /hint, hint/

aeh, nu är det bara att kämpa på fram tills klockan slår 15 för då tar jag fys. tänkte utmana mina kvarlevor från förkylningen med en promenad. är så härligt väder ute så det vore skamligt att sitta inne. efter en jäkla regnperiod så är det helt fantastiskt att solen äntligen kommer fram!

nä, jobba var det.

ajöken möken

Inga kommentarer: