tisdag 18 oktober 2011

toppentisdag... eller?

fan vad jag har sovit dåligt i natt. helt sanslöst. var hemma kring 2130 efter att ha varit på fagge och sen förbi hanna en sväng.
började diska, städa och plocka. tjoff var klockan kvart i elva. hoppade in i duschen, borstade tänderna och gick sen o la mig. hade ganska svårt att somna, men lyckades till slut.
vaknar ca 45 min senare av att X kommer in genom dörren o börjar babbla..... slutar inte heller... babbel, babbel, babbel... jag var pigg. började jävlas, brottas, tjittlas. X somnar och jag ligger vaken... klockan blir 1, halv 2, somnar, vaknar halv 3 efter att ha drömt världens äckligaste dröm. blev våldtagen och misshandlad av X, när jag sen vaknar och inser att X ligger bredvid mig i sängen så blir jag helt knäckt. "var det en dröm?" "har det hänt på riktigt?" "var är jag?" går upp, dricker vatten, somnar om till halv 4, ligger vaken till fem i, somnar om, vaknar till, somnar om och vaknar av att klockan ringer kvart över 6........
allt som allt så har jag kanske fått två-tre timmar effektiv sömn och då drömde jag bara obehagliga drömmar. fattar inte vad det är för fel? jag brukar ju aldrig ha problem att somna, särskilt inte när X är med. då sover jag som en stock allt som oftast. men nu var det helt genomvidrigt. låg bara och stressade upp mig (som man alltid gör.. fem timmar till uppstigning... fyra... tre... fan!!!)

kliver upp efter mycket om och men, sminkar mig, borstar tänderna, klär på mig och känner mig ändå hyffsat pigg. men nu när jag sitter på jobbet och tittar ut i det totala jävla höstmörkret så är jag så trött att jag förmodligen somnar sittande vilken sekund som helst .

aeh, det här ska nog gå bra. bara hålla igång så jag inte nickar till.

ajöken möken

Inga kommentarer: