torsdag 13 oktober 2011

bibibibibi

ahh redan torsdag! fan så skönt.
alla vet att jag idag har fredag, eftersom jag ska till sthlm ikväll. så jävla underbart. kan knappt vänta! fy fan så lyxigt.
äta ute, dricka vin, strosa på söder, glo på folk, mysa med småkusiner, dampa med anna, prata allvar med catti, shoppa (?)... ah ne jag kan knappt vänta. så skönt.
synd att dygnet bara har 24 timmar och jag endast kommer vara där tors-sön, men jag får jobba effektivt. imorgon jobbar anna, så då ska jag passa på o strosa omkring i min egen takt. kanske gå på ett museum, sätta mig på ett café och glo på folk. det blir helt underbart.

måste packa det första jag gör när jag kommer hem. igår blev det inte av. kom massa annat ivägen. så måste alltså hetspacka det första jag gör, i kombination med att jag käkar middag och duschar. men det blir nog bra, jag är ju ganska effektiv så det är nemas. får skirva en packningslista på jobbet som jag sen bara följer slaviskt, då kanske jag inte glömmer något heller. om jag bara kör på utan lista så finns det en överhängande risk att jag glömmer något och det vill jag inte vara med om.
fast å andra sidan är det väl inte hela världen OM jag skulle glömma något heller eftersom det mesta finns att köpa nere i sthlm ;)
aeh, ne. nu ska jag jobba på här så dagen går fort.

ska börja med att slänga iväg lite mail.

ajöken möken

Inga kommentarer: