tisdag 25 oktober 2011

tiiiiiiiiisdag!

åhh, var jättetrevlig middag igår med goa vänner. supergott och supertrevligt. inte så avancerat, men ändå en klar femma!
det behöver inte vara mer än så, ibland kan det räcka med en middag för att känna att man fått den tid man saknade med ngn. det kände jag verkligen med gänget igår! var så sjukt längesen vi sågs alla!!

de åkte kring 18 och jag hoppade in i duschen på en gång, sen slängde jag mig framför tv:n och såg på S K I T. så jävla värdelöst. var så less att jag gick och la mig kl 21. var trött, less och saknade min finis så mycket att jag helt enkelt inte orkade vara vaken. hahaha. enklare att gå och lägga mig istället för att sitta uppe o plågas ;)
somnade kring 2130 och tur var väl det för min telefon hakade upp sig!!!! anna skulle väcka mig kl 6 idag också, så jag skulle vara tidigt på jobbet. men icke. min telefon hade som sagt hängt sig så hon kom inte fram och min klocka ringde inte (hade ställt på 0610). jävla KUUUUUK. så vaknade halv åtta!! så det var fan tuuur att jag gick o la mig så pass tidigt igår, annars hade jag nog sovit fortfarande!
aeh, fy fan vad pestigt. måste sitta länge idag. vi som dessutom ska ut o käka idag. kommer ju behöva sitta till fan... HUR LÄNGE SOM HELST.
äsch. det löser sig.

nu är jag jättekissis... men ni tror inte dom har stängt av vattnet i hela huset .... hela dagen?? BEHH!!!! kommer nog behöva springa ut i skogen.

ajöken möken

Inga kommentarer: