fredag 9 september 2011

wohohohoho

FREEEDAG! Fan så jävla skönt! Äntligen :D
Dock har veckan gått sjukt snabbt, jag undrar om det bara går snabbare o snabbare nu? Veckorna SPRINGER förbi... börjar bli rädd..

Igår kom Sara förbi med lilla Bobban (kallar honom det, vet inte riktigt vad han heter egentligen? Siddan? Kissen reagerade han lite på... haha.) som jag ska vara kattmoster åt i veckan när Sara o Karin är o plaskar i Alanya. FUSK.
Hoppas att han inte hatar mig alltför mycket. Han verkade bli glad när jag klev upp i morse, men det var väl mest för att maten var slut o han visste att jag skulle ge honom mer.... klupsk katt det där. Haha.

Nae det är lite mysigt med ett litet djur. Jag vill kramas o gosas med honom, men han vill inte riktigt det ännu... så jag får tvångsgosa lite ibland, men det kanske ger sig. Hehe. Han stryker sig mot mina ben titt som tätt iaf och det är ju ett framsteg i sig. Han tigger säkert bara, men jag försöker övertyga mig själv om att det är för att han vill gosa ;D Haha.
Hade det inte varit för att kattsanden stinker unkasitolle så hade jag skaffat en kissemjau. Men det får vänta tills jag flyttar till hus! ;D

Nae, nu är det fika, sen APT och möte... igen... men det är bra. Då går dagen fort!!
ÅH, vill sluta nu!! Mmmmmmhh!!

Ajöken möken

Inga kommentarer: