måndag 12 september 2011

Gwärk

Herregud vilken helg.
Känner att många måndagar börjar med just den meningen... oroväckande många.
Fredagen var rakt igenom mysig. Låg hemma på soffan och myste med kisse o kille.
Åkte till Luleå med Eva o Anna på lördagen, shoppade massa fint!
Sen var det fest... spårade som aldrig förr. Herregud, vill aldrig mer ha en sån karatefylla. Aldrig igen.
Mådde så jävla dåligt igår att jag bara ville dö, rent fysiskt sett var jag helt slutkörd. Idag är det mer mentalt det sitter... ångeeest.
Ja ja ja. Så är det.
Nästa helg blir städad.

Så.

Tung måndag. Blir middag på Opalen med Patric o Anna idag. Borde inte äta ute så mycket som jag gör. Men det är skit samma. Orkar inte bry mig.. haha.

Aeh, nu ska jag försöka övervinna min halsbränna.

Ajöken möken

Inga kommentarer: