torsdag 8 september 2011

Till Elin

Du heter: Linnea Wilhelmina Muskos
Smeknamn: Lino
Låt som när du är ledsen sörjer till: Kent- Det finns inga ord. Så himla fin. Annars försöker jag lyssna på glad och peppig musik för att slippa vara ledsen..
Beroende av: Ingenting speciellt faktiskt... har ju slutat röka och snusa? Inte ens kaffe e jag beroende av. Haha. Får väl dra till med mina vänner och min familj.
Vad tror folk om dig? Att jag är dryg kanske? Fast senaste tiden har jag hört att "Du är alltid så jäkla glad och sprallig!" så det är väl roligare att höra det gissar jag ;)
Stämmer det? Ja, jag kan både vara dryg och glad o sprallig. Beroende på.
Hur imponerar man på dig? Påläst utan att vara besserwisser.
Brukar du skratta för dig själv? Ja herregud.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag vet. :)
Var bor du? Boden
Trivs du där? Jag älskar det.
Hur svarar du i mobilen? Hellu eller ja, beroende på vem det är.
Vem ringde du senast? Hem till morsan o farsan.
Antal timmar sömn inatt: 8 ungefär
Sov du ensam: Ja :((
Brukar du komma i tid: Det är sällan jag kommer för sent.. Försöker alltid att vara i tid.
Hur känner du dig nu: Trött och omotiverad.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, helt klart.
Vad tycker du om fötter: Bebisfötter är underbara, allt annat är bara vidrigt.
Vad saknar du: M....
Hade du en bra kväll igår: Ja, en toppenkväll :)
Favoritdryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagarna är det oftast kring 22, på helgerna betydligt senare.
Är du blyg? Mnjae, egentligen inte kanske. Men känner jag att jag är bland folk som tar mycket plats så tar jag alltid ett steg tillbaka och kan därför uppfattas som blyg när jag i själva verket inte orkar diskutera ;P
Sysslar du med någon idrott: Inte det!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ligga såklart.
Är du nöjd med ditt liv: Absolut.
Är du bortskämd: Bortskämd med flyt just nu, men bortskämd som i få saker hela tiden; nej. Aldrig. Uppväxt i en familj där saker och ting inte bara "dyker upp".
Vad gör du i morgon: Jobbar och sen ska jag mysa heeela kvällen.
Vad är det värsta du vet? Falska och elaka människor.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja! Lyckliga jag.
Vad är det finaste du fått? Jag vet inte faktiskt..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen alls. Tror jag sms:ar nån då.
När grät du senast: I måndags... haha.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa
Vill du gifta dig: Jag vet inte, time will tell. Ingenting jag strävar efter. Ett jävligt stort commitment.
Vill du ha barn: Vissa dagar, andra dagar/perioder är jag helt anti. Time will tell där också antar jag.
Är du musikalisk? Lyssnar väldigt mycket på musik och är väldigt intresserad, men jag är inte musikalisk i den mån att jag spelar instrument o sjunger. Haha.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja... hujedamig.

Biter du på naglarna: Ne hovva !:/

Inga kommentarer: