tisdag 6 september 2011

Tisdag

Solen lyser med sin frånvaro (hehe) och det är väääldigt grått och tungt. Känns att det är höst nu. Gör inte så mycket, dock. Rätt mysigt.
Idag är det en vanlig tisdag, skall jobba och slita som vanligt. Ingen rolig lunch ute utan makaroner o köttbullar i matlåda, inga möten, ingenting. Bara vanligt jobb. Rätt trist, men ändå ganska skönt. I eftermiddag blir det dock filmmys med tjejerna, ska bli mysigt.

Just nu sitter jag bara och håller på att hungra ihjäl. Ska ta en liten paus i arbetet och gå upp o käka strax. Ska bara läsa igenom september 2010 i min blogg. Se vad jag gjorde för ett år sen. Det är ganska skoj, se hur det såg ut då och så där.

Blä, har ingenting att skriva.
Vill bara att dagen ska ta slut och att jag får mysa med tjejorna. Känner mig lite låg idag.

Ajöken möken

Inga kommentarer: