torsdag 8 september 2011

Snart fredag

åh, så underbart att det är fredag imorgon. AH.
Hade ett två-timmars möte idag på förmiddagen där Upphandlingsenhetens framtid diskuterades och det var glädjande nyheter. Känns skitbra och jättespännande! En av få gånger när en stor förändring leder till klara förbättringar!

Har fet träningsvärk i ryggen idag, särskilt mellan skulderbladen. Var o simmade med Anna igår... det känns. Hujedamig. Haha.

Sen middag med Martin på Milano, skoj att träffas. Händer alltför sällan.
Gormade som vanligt, hehe. Alltid lika kul. Skrattade så tårarna sprutade.

Uhh vad jag känner mig omotiverad på att blogga. Helt sjukt. Men jag måste, för min egen skull.
Så då kan jag ju säga att jag idag ska på middag på Ming med Elin, sen kommer Sara förbi o hämtar resväska och lämnar Bobban (kissemjauen) som jag ska vara dagmamma åt medan hon o Karin plaskar i Alanya (FUSK).

Imorgon är det fredag, ÄÄÄNTLIGEN. Har varit en lång väntan men på något sätt har ändå veckan gått fort? Helt sjukt.
Mahh <3

Aeh, nu ska jag fokusera här och försöka att göra ett bra jobb. Haha.

Ajöken möken

Inga kommentarer: