torsdag 15 september 2011

....Thursday I don't care about you....

Torsdag torsdag torsdag.... fan vad snabbt den här veckan har gått. Den här också liksom. Gahh. Hänger inte med!! Snart är det vinter, kallt, mörkt och jävligt. Bahh. Var ju sommar nyss? Vad hände där?! Minns mina, Elin & Saras planer i våras.... sommaren kändes så avlägsen.... Planerna blev inte av, vi röjde på hemmaplan. Det kändes lika bra det med facit i hand.... lite bittert men what to do. Fy fan. Boden Alive... det är ju fan... tre månader sen. TRE MÅNADER. Helt jävla stört. Behh.. !!

Vad jag saknar just nu är det där härliga, underbara, vackra, fina och alldeles fantastiska höstvädret. Ni vet, soligt och gula/röda träd som bara lyyyyyser i solen. Ne. Istället regnar det och är GRÅTT överallt. Det gör egentligen ingenting så, men som jag konstaterade igår så blir det mycket soffhäng.... vilket är helt okej egentligen med en arm omkring sig, men det gör inte gott för figuren. Men det kan jag väl bju på. Lite "volanger" är väl charmigt?
Ne, men promenerade faktiskt med Anna igår i regnet, duktigt va!
Iofs tog vi nog igen det sen med Sussie.... tacos i ABNORMA mängder för att sedan fylla på med naturgodis och JellyBeans... Ja ja ja ja ja. Man måste äta för själen också ibland. Nog för att min själ är fylld till bredden med lycka (känns som att jag ska spricka) men lite påfyllnad är ju bra. Ha ett extralager... Hehe.

Ne, blir att sitta länge idag och sen blir det middag med Lina & Patric, sen myyyyyyyyyysa resten av kvällen.

Aeh, nu ska jag springa på tjotta och sen är det dags för kaffe. Tjollahopptjollahej!

Ajöken möken

Inga kommentarer: