onsdag 14 september 2011

....and Wednesday too

Detta regnande, när tar det slut? Egentligen är jag inte så brydd om det regnar eller inte om det inte vore så att jag kommer på mig själv med att ligga på soffan och äta 24/7 istället för att vara ute och röra på mig som jag gjort om det inte regnat.
Det är inga problem att ta mig till jobbet eftersom jag har på mig min lila rymddräkt som inte släpper in någon som helst fukt samt gröna gummistövlar som fungerar klockrent. Inte så snyggt, men då håller jag mig varm och torr.

Igår hade jag så satans ont i ryggen att jag bara ville dö. Det strålade på hela högra sidan och jag var först övertygad om att jag hade fått lungcancer eftersom det var centraliserat kring högra lungan. Sen spred det sig runt och så småningom var det längs hela sidan och upp mellan skulderbladen. Fy faaan.
Åkte sen o simmade med Anna efter jobbet så då blev det bättre. Hon knådade lite och tryckte lite trigger-punkter, det underlättade en hel del och idag känns det inte alls lika ill asom igår även om jag känner av det lite grann fortfarande. Måste boka tid hos en sjukgymnast eller massör eller liknande som kan knåda ut allt... bleh. Gruvar mig. Haha. Kommer skrika som en stucken gris med tanke på att jag tydligen var "spänd som en fiolsträng".

Efter badis så promenerade vi till Ängeln (eftersom det faktiskt inte regnade igår på eftermiddagen) och käkade pizza. Göttans. Sen förbi Kioskpiraten så jag fick köpa Jellybeans. SÅÅÅ gott.

Sen kom min fina, så vi låg bara o myste på soffan.

Ikväll är det tjejkväll som gäller med Anna o Sussie, middag o film. Värsta myset!

Wah. Nu ska jag försöka ta tag i alla jävla surdegar som ligger och gror. Har bara bajsmackor just nu så är grymt omotiverad...

Ajöken möken

Inga kommentarer: