fredag 16 september 2011

...it's Friday, I'm in love!!!!!

THANK GOD IT'S FRIDAY!! Gaaaahh så underbart!!! Fy fan.

Ikväll är det tvätt och städ på schemat, har inte tvättat sen jag kom hem från Kreta, hehehehe. Ooops. Kan behövas med andra ord.
Lina skulle komma över en sväng o se film, surra o så där. Så blir nog en skön o lugn fredag. Imorgon är det lördag och då blir det desto livligare. P to the arty!

Var o käkade på da Vinci igår med Lina & Patric, satan i gatan vad gott det var!! Oxfilé, pommes o pepparsås.... mmmmm!!! Såklart slog inte pepparsåsen mammas underbart goda, men den var helt klart svingod. Bättre än Panelens överskattade pepparsås. Besvikelsen där alltså. ALLA pratar ju om Panelens "fantaastiska" pepparsås, så var vi dit o käkade när jag fortfarande jobbade på Lön och besvikelsen där alltså. Tråkigt kött, tråkiga pommes och pepparsåsen smakade typ... smör?
Visserligen var det kring lunch och då är väl maten av något sämre kvalité, men ändå. Behh. Alla som rekommenderar Panelen kan ju tänka om och kanske gå på da Vinci istället ;)

Sen var det gos med kissemjau som åker hem till Sara snart igen. Kommer bli fasligt tomt :( Men då är det tur att jag har en till myskille som jag kan pussa lite på!

Aeh, nae nu ska jag trycka iväg lite ordrar sen är det fika, kring 11 blir det lunch med Anna (och Sussie?). Nyttiga jag :))

Ajöken möken

Inga kommentarer: