onsdag 28 september 2011

snälla gråt när ingen ser

fan vad jag hatar att vara sjuk. min sinnesstämning går genast ner på botten och jag sitter och är emo. så jävla irriterande eftersom jag, precis som jag konstaterade tidigare, egentligen inte har något att vara depp över. förutom förkylningen då.
var förbi vårdcentralen idag iaf och det visade sig inte vara halsfluss jag hade. det var ju skönt det. men då är det en virusinfektion och det kan man ändå inte göra något åt. så får gå omkring med svullna halsmandlar och må skit helt enkelt. har knarkat halstabletter så väntar bara på att magen ska sparka bakut snart. sov även tre tim, skööönt. fast är ännu segare nu än innan jag gick o la mig så misstänker att det blir en tidig kväll ikväll.

fy fan det bara kryper i kroppen på mig att behöva gå till jobbet imorgon. men samtidigt vill jag inte bara ligga hemma på soffan eftersom jag då bara går ner i en negativ spiral och blir deppig. just nu är det verkligen SJUKT TRÅKIGT. så jävla omotiverad att göra ett bra jobb, att visa framfötterna. jag är så jävla less. omorganisationer, uppsägningar och allt möjligt jävla helvete gör att jag bara vill spy på hela försvarsmakten.
behhh...

nae, nu ska jag hämta glassen jag har i frysen och tröstäta.

ajöken möken

Inga kommentarer: