torsdag 29 september 2011

idiot wind

åh vad jag längtar utomlands. orkar inte vara hemma i det här jävla eviga regnandet, förkylningar, bitterfittor, idioter, sega arbetspass och så vidare.
jag vill ha bekymmersfritt leverne. dricka vin till lunch, sola, bada, chilla, äta chips till frukost, lunch middag.
jag orkar inte med vardagsrutiner. jag vill ha lite mañana mañana. inte passa tider. inte bry sig. bara vara.

är det en höstdepression jag känner? kan det verkligen vara så, trots att jag egentligen är världens lyckligaste tjej, kanske är på väg ner i fördärvet igen?

det var då fan.

nae. jag är bara förkyld. det är det som spöar. då blir jag deppig. men en resa skulle inte sitta fel.

ajöken möken

1 kommentar:

Patric sa...

Då är vi två. Hujja så jag längtar utomlands. Har inte lyckats få med mig nån dock. Alla har alltid "för lite pengar" eller "får få semesterdagar" osv osv. :(