måndag 26 september 2011

måndag all over again

så var det måndag. fan är det bara måndag och fredag? känns som det, veckorna går så sjukt snabbt!!
helgen har varit helt fantastisk. i fredags hetshandlade jag och anna efter jobbet, för att sedan göra oss klara för en kväll/övernattning i åkerholmen. kräftor, nubbe, skratt, dans, musik och goda vänner präglade kvällen. så himla roligt. verkligen skitkul. efter en natt på en madrass direkt på golvet var jag väl inte riktigt helt 110 dagen efter, men vi levde rövare ändå och polymasade tills vi kände att det var dags att bege sig mot stan. så vi städade undan och blåste mot boden igen. vi åkte på ängeln o käkade pizza (bäst!) och sen var det bara att tagga till för fest igen.
boddan hade nattklubb i lördags och fan vad jag älskar det stället alltså!!! så jävla bäst. lotus är ju fan bara skit jämfört med boddan.
knallade hem i höstnatten och slocknade rätt direkt. seg som fan igår. bakishäng med allt vad det innebär, pizza, garv, film och ramlösa mango. skön söndag.
kom i säng alldeles för sent vilket resulterade i en ofrivillig sovmorgon imorse.
ja ja ja, inget att göra åt saken. får sitta till 16 idag, en timma fys och sen sitta lite längre imorgon. inte mer än så. det går nog bra.

så idag blir det alltså löpning, den funktionella träningen på i19 tar vi nästa vecka eftersom anna var lite krasslig och de andra brudarna hade annat för sig. men det är väl bra. är inte så laddad för det... men blir man det någonsin? egentligen? jag kommer fan i mig dö.
ja ja. blir nog bra. utmana sig själv lite kan ju aldrig vara dåligt.

asch. nu ska jag fortsätta knappa iväg beställningar. hade kommit en hel del.

ajöken möken

Inga kommentarer: