fredag 23 september 2011

Friday, Friday... gotta get down on Friday!!

YEEEEHAAOOW!! Fredag!! Wöwöwöwöwöö fan vilken fest :D
Idag är det Garnisionsmilen som gäller, skall dock promenera då jag inte riktigt är i form för att springa ännu. Var förvisso o joggade igår. Men det är långt ifrån nog för att orka springa 7-10 km.
Satsar nog på att orka springa nästa år istället! Det är ju ett bra mål tycker jag :)

Sen blir det några timmars jobb, sen handling med Anna inför kvällen och sen är det bara knäcka första och DRA MOT ÅKERHOLMEN! Tagga tagga tagga!!

Fick veta igår att Timbuktu kommer till Luleå 9e december, oh that's where i'll be!! woho. fan vilken höst, som jag konstaterat tidigare.. helt galet!! :)))
dead by april, bob dylan, timbuktu, motörhead!! halloween däremellan också. WÖWÖWÖWÖ!! nae nu måste jag sluta tagga innan jag trillar av stolen! hehe.

ajöken möken

Inga kommentarer: