fredag 30 september 2011

behh

kul att vakna upp helt sinnessjukt förkyld. behh. lock för ena örat hela jävla dagen. går inte att tryckutjämna eftersom det då känns som att jag ska spränga hela skallen. irriterande rethosta och svullna halsmandlar. har inte känt mig som världens pingla idag kan jag säga.
har legat på soffan precis hela dagen. med ett undantag för en blixtvisit på korren för att inhandla tidningar som jag nu skall läsa.
planen för imorgon är att jag och anna ska åka till ikea... får se hur jag mår då. hujj... hoppas jag mår bra. behöver verkligen ta mig dit snarast. är i stort behov av att förnya i köket.
så sjukligt less på allt det röda. vill ha ljuuust och frääääscht. beh. kommer bli en kostsam historia då jag behöver köpa nya mattor o sånt också. men ja ja ja. får gå bra.

nae. nu ska jag klappa igen kåmputtern och läsa lite skvallerblaskor. hoppas att jag mår bättre tills imorgon. sömn är jäkligt bra har jag hört.

ajöken möken

Inga kommentarer: