lördag 13 augusti 2011

Woah!

Bilden på mig är strax innan vi åkte till Bränna o käkade. Riktigt riktigt god mat! Herregud. Hade uppsatt hår och små örhängen för att inte vara för party... ni som känner mig vet att jag har en fabläss för stora örhängen när det vankas fest ;) Haha. (Det ordnades dock till sen när det var dags för utgång)

När vi var mätta och glada efter middagen åkte vi till mig och började krökandet, gjorde goda drinkar och surrade. Var väldigt (väldigt!) städat på förfesten, det var som att vi hade i åtanke hela tiden att det är idag det gäller egentligen. Men vi blev väl lite pickalurven så vi började knalla mot Bränna. Mötte upp Veronica, sen var det bara köra.
Kommer in och det är inte så vanvettigt mycket folk. Dock var det ju väldigt tidigt så det var nog därför... Hehe.
Köpte shots och drinkar i baren, sen fortsatte det så... (fattar inte att jag inte är mer bakis än jag är. Känner helt klart att jag drack en del i går men det är inte så farligt som det hade kunnat vara ;)) Vi dansade till Skaburbian, gjorde ett tafatt försök inne också men det var väldigt lite folk så det la vi ner efter att ha stått som fåntrattar alldeles för länge ;) Haha.
Sen anslöt Patric också! Så jävla roligt att du börjat gå ut Patric!!! Haha. Nu är det bara tagga till för Farmen ;) Hohoh
Sen avrundade vi med surr och burgare på Rönkan. Classic. Slår aldrig fel.

Så nu hörni är det bara tagga om för en RÅGALEN kväll!! Tror jag ska ha alkomätare i hallen, dom som är under 1,0 promille kommer inte in ;) hahahah Nae. Då kanske man är död? Äh. Ingen koll. Bara vi har roligt! Hehe.

Så där. Nu ska jag börja knalla mot Fagge (morsan konstaterade precis att "du ringer ju bara när du är bakis!" hahaha).

Ajöken möken!



Inga kommentarer: